Nu bli de mkt text!

ursäkta dålig bloggning igår. Hem från skolan och färgade massa hår, eller ja mitt och mickis iallafall, sen bar de iväg till grönalid en vända :) De var iallafall jävligt skönt att komma in efter promenaden hem, så jag gjorde varm oboy och satt mig i soffan och kollade tv, de va mysigt även fast de inte va särskilt mkt bra på tvn. Klockan 2 på natten vet väl alla vad de är på alla kanaler ... ;) hahaha

Iallafall va jag ganska snabb upp i morse, brukar inte va så på lördagar, men jag blir duktigare och duktigare! haha
mamma drog nyss iväg till ica för och köpa färg till mig, för jag orkade inte själv, lat eller vadå? haha

4 ska jag iallafall till mickis, sen åker vi vidare till järna och partajjar, det ska bli kuuuuul, men hoppas vi tar oss hem till vansbro sen bara :)

Nej de va väl allt för denna gång, ska försöka slänga in bilder före och efter sen när jag färgat klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0