nu är de helg!

Åh nu tar jag helg! Mickis skulle hem eftersom hon drar till karlstad i helgen. Snacka om att jag får en tråkig helg :( får inte ens gå ut för henne eftersom hon troligen kommer sitta hemma och inte göra nånting ;) Men jag tror cattis kommer på lördag om inte idag, så vi ska väl hitta på nått kul. Eller jag vet inte om jag ska till henne, men får väl troligtvis inge skjuts av mamma så :s
jaja, mickis drog ju hem, och amanda och filip var inte i skolan av nån anledning? hmm.. ;) Föredrar inte att gå själv i skolan när de är håltimme på två o en halv timme, så jag drog hem och tänker inte gå tillbaka till svenskan, orkar inteee de :)

vi hörs väl sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0