nejnejnej, jag är aldrig irriterad.

modemgrejen är glapp så jag kopplas från var o varannan minut, de funkar inte att få hem powerdvd grejset, egenfuckingbild skickar sms hela tiden så jag har slängt min mobil i golvet nu så den inte riktigt funkar. Mamma vill att jag ska plocka ihop i mitt rum vilket inte jag vill, Våran tremänning är här och skrattar åt ALLT! Tror ni jag är irriterad idag? JAAAAAAAAAAA

Nu har jag iaf fixat så jag kan kolla dvd på datorn, smart ;) Så efter jag har ätit tänker jag lägga mig och kolla "the baby's room", vet inte om den är nå läskig, men de räcker säkert för att jag ska bli rädd. Så hör jag inte av mig igen vet ni att jag har somnat.

HA'DEEEE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0