Godmorgon...

... nejdå, men va inte särskilt länge sen jag tog mig upp faktiskt. Va hemma i går faktiskt, och ärligt talat var det jävligt skönt att lägga sig tidigt för en gångs skull, la mig faktiskt halv tolv (!) Haha när jag vaknade till i natt och kollade mobilen hade jag väl sådär 10 sms där de stog attt jag skulle ta och gå på fest, haha jag vet väl att ni älskar mig ;) nejdå, men på sätt och vis är de väl bra att jag är hos pappa, då kan jag helt enkelt inte gå ut, hur mycket jag än vill...

Idag ska jag åka till mickis och ha myskväll med henne, trevligt :) skönt o prata igenom allt som händer med världens bästa tjej! (hon bad mig iof att dra åt helvete i fredags, men hon minns de inte så får väl förlåta henne ;) haha)

Nu ska jag käka lite, kanske baka bullar också innan jag åker till vansbro. Ha det bra peoples :*

Kommentarer
Postat av: katta

hör av er någon dag på lovet så vi får hitta på något :D <3

2010-02-28 @ 18:12:29
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0