BLIR OBOYEN KALL?

Hm, hinner oboyen bli kall om jag gör den idag och ska ha den i morgon? Asså, om man har den i en termos såklart.. haha


Nu är det dags för duschen tycker jag, sen sova! Åker inte till snöån förs efter nio i morn, pga mickis, så går de om man slarvar.. ;) hah Iallafall hoppas jag att vi åker då, för jag har inte ens frågat mamma än om hon kan skjutsa...

ja just det, om ni inte har nånting för er nån timme sådär, så kan ni ju komma på en plats där jag kan vara på APUn, måste ha plats klar nästa vecka och jag har ingen aning... Måste ju då ha nånting med barn eller människor att göra...

Ha de så länge, kanske kommer nått kort inlägg senare! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0