bad uppdate idag

I morse mådde jag som jag mådde, inte sjuk, men kände inte för att gå till skolan eftersom de är som de är. Så mammsen fick ringa och sjukanmäla så vart de sängen till 2 kanske? Såg på tv till 5 eller nånting, för sen åkte jag till skolan. barnvakt idag med. INTE ROLIGT. Usch va less man kan bli. Ungar som verkligen inte förstår nånting och kan häva ur sig vad som helst ungefär. Den här gången fick vi även säga åt tjejerna att dra upp byxerna, ja dom sprang med dom nere vid knäna..

jaja, så har min dag sett ut. Nu tänkte jag ta mig en dusch, sen blåbärspaj och vanlijsås, ibland är de rätt bra att dom jobbar på felix alltså...

Ha de bra, ska blogga lite mer i morgon :)  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0