nu vill jag sova

hejsvejs... Har försökt sova nu i nån timme men ligger klarvaken så tänkte att jag kan lika väl slå på datorn igen. Jag mår jätteilla och ska snart ner o värma på min vetekudde och trycka i mig nån alvedon. Hoppas de funkar.
De är nått vajsing med min p-stav tror jag... skoj.

Imorgon ska vi julpyssla i skolan, vi som går barn o fritid får faktiskt vara lite barnsliga, hehe. Efter skolan springer jag iväg till simhallen och solar lite, sen vidare ut på byn med systra mi och handlar lite julklappar. Har även lovat Natalie att gå på gymmet med henne, vilket verkligen behövs, så tar väl nån timme där också, innan jag sen går hem till martin nån timme. Mysigt :)

Nu ska jag göra ett nytt försök till att sova. Bara två dagar kvar i skolan innan jullov, och 4(?) dagar till jul. Fyfan va gott med julmat.... haha

godnatt, puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0