tjaråå

tjenna! Helt utmattad som alla dagar nu för tiden, är den där jäkla APUn som tar kol på mig verkar det som... Har varit och solat idag igen med mickis, nu börjar jag iallfall få en liten rand, har jättesvårt för o blir brun. Blir alltid bara röd, skitkul liksom. Efter solariumet så satt vi i bastun ett bra tag och snackade skit, mysigt ;* I morgon efter min APU åker vi till borlänge och shoppar lite julklappar och sånt också, skojsigt :) Dock blir de inte så länge eftersom jag lär jobba så länge, suck!

Som vanligt har jag inte så mycket att skriva, roligare när de blir jul så man kan visa upp julklappar och sånt :)

godnatt iallafall, puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0