lucia med småbarnen i morgon.

Tjoho, jävlar vad trött jag är! Blev kanske inte överdrivet många timmar inatt, men de gjorde inte så mycket om man säger så :* När jag gick upp i morse så var jag dyngtrött och somnade ganska snabbt framför tvn med freja brevid, mysigt :*  Nu har jag åkt till pappa, och i morgon ska jag till parkskolan och vara tomte.. haha. Det är bara en plågsam vecka kvar i ishallen nu, lid med mig! Men på torsdag ska jag iofs inte dit, för då ska jag till skolan och spela bandy, gud så skoj! :)

Nejmen nu ska jag ta och se klart beck sen hoppa in i duschen och sen sova. Guud, de kommer bli gudomligt skönt med jullov säger jag bara!


små tjejer, nian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0