usch för ideal...

Hejhopp. Har inte haft så mycket att tala om dom senare dagarna, så har helt enkelt inte blivit några inlägg. Nu tänkte jag skriva några rader igen iallafall..

Efter ännu en kall dag i ishallen gick jag efter skolan till simhallen med mickis och solade i en halvtimme. Jätteskönt och varmt var det, men kan inte låta bli att tänka på det min handledare sa idag, dagens samhälle är sjukt. Har inte tänkt på det, men jag lägger så jävla mycket pengar på att försöka se bra ut. Att gå och sola kostar 45 kronor här i vansbro. Färgar håret gör jag lite titt som tätt, och ett paket med färg kostar 70 kr ungefär, och ska du även ha långt hår så behövs ju två förpackningar... smink kan jag inte leva utan och det är ju knappast gratis, kostar flera hundra kronor. pengarna försvinner så lätt, och i slutet av månaden står jag där och undrar varför hela studiebidraget är slut... Hmm, idioti alltså. Helst ska man ju banta också, det är ju iallafall billigt, haha!
Nej usch!

I morgon är de ishallen igen hela dagen. Jag har lovat att åka skridskor också, så räknar med att frysa fötterna av mig totalt... På fredag är de nobelfest på parkskolan, så då ska jag helst klä mig i klänning och ha världens supersmink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0