Nu tror jag minsann de är läggdags..

Åhh nu kan jag sova gott inatt efter att ha besegrat lillsyrran i både singstar och mario cart. Jäklar va jag är grym ;)
Beja slog de runt för totalt tror jag, vet inte vad hon stre om, typ att hon skulle skriva en bok om coopa eller vad han heter han den där gubben man kör med, och att min rumpa är lika stor som donkeycongs, nej alltså vilka kommentarer hon kläckte ur sig, ni hade dött om ni hört dom, de gjorde nära på jag... heehe
Imorgon bär de iväg till Malin ganska tidigt för o fixa och trixa i hennes stuga. ingen aning om vad jag ska ha på mig har jag heller :o Blir jobbigt i morgon bitti ;p haha guuud va övertrött jag börjar bli...

Nej, dags o sova så jag orkar upp. ha en god natts sömn, haha nerå, natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0