Mysiga dagar

Halloj, nån påstog att de är lite dåligt med bloggning här, och de kan väl stämma. hmmm

Igår drog jag helt plötsligt iväg med Natalie till gymmet, veeeeeldigt nice o röra på fläsket efter en plågsam jul med mycket gott på borden, ajaj, nu blir de hårdträning! Efter gymmet gick jag hem till världens bästa martin och kollade på nån film och myste. Va väl även meningen att jag skulle sova där, men sova gjorde jag fan inte mycket, han jävlades mest hela natten så är sjuuukt trött.
Idag har jag solat med mickis, efter de följde hon med mig hit o fixa en grej. Skulle ha fikat med natiiii också men de blev för lite med tid, känns som de alltid blir det. Kanske drar med mig systra och fikar i morgon istället om hon har lust med det :)

Mellandagsrean skiter jag då fullständigt i. Har ingen lust o åka dit med beja och tappa bort henne bland alla galna fjortisar som river och sliter i allt. Nedu pitte, de blir inge. Möjligtvis nästa vecka är de tänkt :)

Nu ska jag iallafall ta en kopp te och mysa i morgonrocken, så de ska vara :* Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0