hm

Halloj, sitter här med världens suraste lillasyster. Inte freja, för hon är på väldigt bra humör idag, beja är dock lite grinigare och säger inte ett ord, extra roligt o jävlas med henne då :)) Jag och mamma har nyss suttit här själva och druckit glögg och snackat lite skit, innan de tog vi sparken ner på byn och handlade, har fan inte åkt spark sen jag var 7 tror jag, men de gick fint, inte en enda vurpa gjorde jag :* hehe

Snart ska jag dra hem till pappsen, och om han har lust att skjutsa mig till vansbro igen sen så ska jag sova hos malin inatt, ska fixa lite tills i morgon då vi ska förfesta i hennes stuga innan vi drar ut på partay, nice. Är faktiskt bara nyår en gång om året, så nu ska de festat till ordentligt ;) höhöö

nej, vi hörs sen. kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0