godmorgon, nästan iallafall :)

Godmorgon skulle jag nästan kunna säga, har inte varit vaken särskilt länge. hehe

Gick upp vid 8 i morse eftersom ja skulle till borlänge och shoppa lite var de tänkt. Men mådde inte som jag skulle, var säkert för att jag var så himla trött, men iallafall så ville jag inte åka, för har ingen lust att leta tag på en toa på kupolen och bo inne på den hela dagen liksom.. haha. Så jag åkte aldrig till borlänge. Kanske drar med mig lillsyrran dit nån dag istället eftersom hon så gärna ville åka dit. Vi får se hur det blir. Snart är de tänkt jag ska dra till Martin en vända, men vet dock inte om jag hinner för pappa skulle tydligen hämta mig vid 6 nån gång.. Får se hur de blir.

Ni får även se lite fler julklappar ikväll när jag kommer hem till pappsen :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0