sjukis!

Om ni visste hur skönt det är att vara hemma! Vi hade verkligen superkul med klassen, men de va skitväder så tror jag har blivit sjuk av det, eller så lyckades jocke smitta mig i helgen, haha. Iallafall mår jag inte vidare bra idag. Har sprängande huvudvärk som aldrig går över, sen känns de som jag är hungrig, men får absolut inte i mig nån mat. Skakis är jag också, får se om jag blir nå bättre, kan vara så att jag bara är allergisk mot chippen, eftersom ett öga har svällt igen så kan det väl vara så, men brukar ju inte direkt få huvudvärk då :p

Var iallafall till läkaren idag, fick ju en tid sist jag var där, så har varit till apoteket och hämtat ut nån salva till fingret, och sen tabletter som jag ätit förut, som inte var meningen att jag skulle ha några nya, men ja, de kan behövas. haha

Nu sitter jag och kollar disney med hugo, vi har bestämt att vi ska byta tillbaka våra rum så jag får mitt stora igen! Snäll han är :D

Nej, vi hörs väl sen, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0