Shopping i sågmyra!

Wiho! Mamma har ju lovat att ge ut en lön för den här veckan för att vi varit så duktiga och tagit oss upp i tid och tagit hand om Freja. Från början sa vi 50 kr timmen, men nu sa hon att vi drar till sågmyra och shoppar. Hon betalar alltså, de tycker jag nästan är ännu mer nice ;) Hittar jag ingenting så får jag ju pengar liksom.. perfekt till skolan tycker jag dåda :D Dom har liksom vanliga converse där för 400 ist för 600-700! Åh va kuligt. På söndag ska vi dit.

Nu om ett tag ska jag åka iväg till katta och träffa vårat "gäng" från skolan, ska äta tacos och bara ha de mysigt, blir inte så länge för halv 10 har vi skjuts hem. Ska ju upp i morn också o va barnvakt. Egentligen skulle jag ha varit iväg och haft hand om en fotbollsträning med mamma också, men mår inte vidare bra, typ kramp eller nått i magen, så de gör ont o springa :s Så de blir inge.... Hoppar in i duschen istället och gör mig i ordning. Hoppas jag fixar nån som har lust att skjutsa oss till järna också.

Men vi får se om vi hörs när jag kommer hem kanske : )
hade så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0