sommarlovet är sluuut..

Under sommarlovet har du :

Har du druckit tills du spytt?
- ja

Sårat någon? - ja
Förlorat en vän? - ja
Träffat nya människor? -  ja
Kysst en främling? - nej
Tagit droger? - nej
Gråtit? - ja
Skrattat tills du kissat på dig? - nej
Tältat? - ja
Solat? - ja
Haft ett förhållande? - ja
Gjort dig riktigt illa? - nej
Läst en bok? - nej
Skickat fel sms med flit? - nej
Suttit vid datan en hel natt? - Ja
Näckat? - ja
Solat naken? - nej
Fått utegångsförbud? - nej
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? - nej
Varit i slagsmål? - nej
Pussat någon utav samma kön? - ja
Sjungit högt på ett berg? - ja
Kysst någon i regnet? - ja
Kysst någon i skogen? - ja
Kysst någon du inte borde? - nej
Haft sex? - ja
Haft sex med någon speciell? - ja

Tappat rösten? -
ja

Varit på festival? - vnf-festivalen? :p
Gått upp i vikt? - vägrar ställa mig på en våg igen
Gått ner i vikt? - samma som förra
Brännt dig? - ja
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? - ja
Varit utomlands?- norge
Gjort ett bra köp? -
jajjemen

Tagit upp kontakten med en gammal vän? - ja
Sovit under bar himmel? - nej
Vad kommer du sakna mest? - alla fester, och strömstad
Gjort några nya percingar/ tatueringar? - nej, men va bra nära ;)
Badat? - ja
Varit vaken en hel natt? - ja
Haft en sommarflört? - nej, har min jocke.
Har du svarat ärligt på alla frågor? - absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0