snabba cash

Åhh va trött jag är! sitter hemma vid pappa vid hans nya dator som funkar dubbelt så bra som den han hade innan ;) haha har nyss kollat snabba cash, vilket är enda filmen han har på datorn synd nog. Den var rätt bra, fast egentligen ingen film för mig, va typ rädd genom hela filmen, hehe.

har kollar igenom kläderna och skorna som vi fått av Agnes också. Hittade en hel del, så ska visa upp lite grejer i morgon om jag har grejer så jag kan lägga in bilderna :) Ska även iväg till Mora i morn med Hugo, Beja, pappa och hugos kompis. Dom ska köpa hockeyutrustning, och jag ska få min försenade present av pappa, alltså shoppa! :D hehe

Nu tror jag de får bli godnatt för mina ögon vill inte gärna hålla sig uppe längre. Godnatt!

förrestem, om nån har lust att gå o kolla fotboll i morn med mig, så får ni gärna höra av er. B-lags match på vallen kl 7 tror jag pappa sa. hugo ska vara med och spela, och pappa..... herregud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0