seeeeeg dag!

Usch, idag känner jag mig inte lite sliten, utan de är ganska förfärligt om jag ska vara ärlig. Kom hem runt halv 6 idag, sov hos Jocke som jag saknat som en tok, så jävla skönt o träffa han igen!
Iallafall hade vi en sjukt rolig kväll igår på änget med calleballe som sjunger som en gud! Lillsyrran hade jag där också, som verkligen inte ville prata med varken mig, jocke eller nån av mina kompisar. Haha, undra varför....
Nej, en charmig bild på mig ska ni få, sen hoppar jag in i duschen och drar mig mot vanå tror jag minsann!


finns såna där roliga grejer på camen på papis dator!


Kommentarer
Postat av: carro

Fin header! Vilket lag spelar du i?

2010-08-14 @ 22:16:53
URL: http://blogg.veckorevyn.com/carrosstil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0