Så otroligt skönt!

Nu är jag hemma hos pappa. Alltså, om ni förstod så himla skönt o lugnt de är att komma hit, speciellt när de bara är Hugo och pappa här. Enda anledningen till att jag inte bor hos pappa är att de är så pass långt till vansbro, hade inte tvekat på att vara här oftare annars. Hoppas jag lyckas ta körkort när jag fyller 18, då är de ju inga större problem, men aa, de där med körkortet ÄR ett problem... haha

Iallafall så hinner jag inte med att ta några bilder, har ingen kamera. Tänkte jag kunde ta med camen på pappas dator, men då blir bilderna konstiga. Hehe

Nu snart blir de sängen, men först ska jag värma på min vetekudde och hoppas att jag mår bättre i morgon, fick magknip och mådde fruktansvärt illa när jag var ute på en kortpromenad med mickis tidigare ikväll. USCH

Godnatt, kom ihåg att vi drar iväg i morgon, så ingen blogg då. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0