om igår.

Okej okej, de blev inte riktigt som jag sa igår. Jag var nog inte nyktrast på hela plan. Men jag var absolut inte fullast heller. "ursäkta har ni 6? ursäkta har ni 6 på plan måste jag be er lämna området! Jaha, är det en nia? Då lär vi gå om, ursäkta har ni 9?" Heeeeelt sjukt. Stog inne på toaletten och värmde händerna i kokhett vatten medans min goda vän bröt ihop utanför som jag sen inte kunde följa med hem, de var lite jobbigt faktiskt. Fick be pappa komma och hämta mig runt 2 tror jag, eftersom dom andra drog iväg och jag hade ingen skjuts hem.. De var lite jobbigt faktiskt, och idag skäms jag så jag vet inte vad! ujujuj...
Tror jaf lyckades ta typ 3 kort, så ska slänga in dom sen när jag orkat gå ner och hämta kameran.
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0