min mobil! :(

Nejnejnej. Min mobil e dö! Tappade den smart som jag är inne i duschen, och innan de har jag väl tappat den i sanden ett antal gånger när vi har gungat i lekparken också, så nu funkar inte gröna eller röda luren, inte 3an och neråtknappen. Smart som jag är stänger jag av mobilen då för o se om jag kunde göra nått, men då gick de ju inte att starta den igen eftersom den knappen va trasig! Smartass! Iallafall så blinka den till för ett tag sendan, men dog lika fort som den starta.
mamma kommer döda mig i morn....


Såhär såg min förra ut efter en rolig fest hos fillepille, då var jag möjligtvis lite för full...

har en förmåga att tappa dom, så borde kanske inte ha nån ny....


Kommentarer
Postat av: amanda

SV: men fyyyyfan vad gött de lät med spa! :D de vill jag verkligen på nån gång!

2010-08-05 @ 11:57:17
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0