kort skoldag!

Hejsan hoppsan! sitter hemma hos farmor nu igen. Har varit iväg till skolan nån timme, eller inte skolan utan plasket och gjort nånting. Gick inge vidare för os BFare så gick hem innan prisutdelningen, vill inte ens vara med och få tröstpris ;) haha
Idag ska jag iallafall hitta på nånting med Jocke är de meningen, men de vet man ju aldrig med han, han brukar fixa så han får annat för sig. Inte ska jag då ut iallafall, och troligtvis ska jag inte det i morgon heller, är inte så pepp på de faktiskt. Men man kan väl alltid ändra sig. Har mest lust o sitta hemma o se på tv, är så jävla slut.

Nu ska jag vara snäll på min kära farmor och gå ut och hämta posten åt henne, hon var så ledsen på mig i morse för att jag tog en frivillig sovmorgon, så nu lär jag skärpa mig, heheheheeeeeeee

Godnight höll jag på o säga nu, men de tycker jag vi säger lite senare, hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0