kollar på min loverboy

Nu har skolan börjat på riktigt och jag är slut som alltid när jag kommmer hem. Vill egenligen bara sova, men de väntar vi med lite, gäller o ha nånting för sig hela tiden bara! Sitter hos farmor och äter choklad och lyssnar på hsm 3 låtarna, har helt missat dom, var ju hur länge sen som helst man såg den där filmen. Blir heeeeeelt lost i zac varje gång jag ser nån av filmerna, speciellt i ettan. Seriöst, hitta en sån kille och ni har gjort det bra! haha Och om nån kille som anser sig vara som han ser detta, hör av dig! ;) haha närå

I morgon ska vi ut och plocka svamp med klassen, mitt absolut största intresse, kul att dom kom på de... Så lär väl hem till mor min o hämta stövlarna ikväll efter resten av familjens träningar.

Men ha de fint så länge så ska jag höra av mig lite senare ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0