Fotboll på vanåvallen!

Nejmen godagens gott folk :)
Idag är jag inte lika trött, för jag gick faktiskt inte upp förs halv 1 ;) Eftersom Beja sov till 11 igår så var det min tur att sova lite längre idag. Så vid kvart i 10 Fick jag först ta mig upp en vända, men lyckades få freja att somna nästan direkt, så då la jag mig jag också, så vid halv 1 kom vi upp ur sägen, svettiga och mysiga ;) höhö

Dagen har inte bestått av särskilt mycket. Är ju skitväder ute så finns ju inte mycket att hitta på. Men åkte iallafall ner till plan och kollade fotboll med amanda en vända. Hugos lag vann, men har ingen aning om hur många mål dom lyckades få in. Såg endast ett och de var hugans :D Så duktig brorsa så :))) Efter de åkte jag och amanda och köpte en latte och chips, de va mums, med latten alltså, chipsen har jag inte ätit än ;)

Nu ska jag kolla morden i midsummer med mina pringles. Have a nice evning (eller hur de nu stavas:*)

pussas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0