Försvinn ut mitt liv!

Nu ni, är jag hemma från första skoldan efter sommaren, men är på absolut sämsta humöret nånsin. Roger är dum i hela jävla huvudet och jag flyttar hem till pappa ikväll! han anklagar mig för saker jag inte har gjort bland annat, och sen gör jag ju ingen nytta hemma, så bäst jag försvinner ur hans jävla liv. Vill inte ha nånting med han och göra längre! Han ska ALDRIG få säga mig ett ord till, för nu är jag förbannad på riktigt. åhhhh, idag är de fan meningen att jag ska må dåligt som de verkar, allt är kasst.

Men nu ska jag slappna av lite och berätta om vad vi ska göra i morgon istället. Klockan halv 9 samlas vi vid skolan och åker till malung nånstans. Ska till nån stuga med klassen + nya BF1orna. Blir säkert skoj, beror väl på vad man gör det till. Men med världens bästa gäng så tycker inte jag det borde bli dåligt (:

Nu ska jag upp och packa ihop alla mina kläder och andra grejer. Jag ska inte hit förs han är borta från de här huset. Puss hej, vi ses ikväll med bilder på mina nya kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0