Blev inge mora...

Nu blev det såhär i morse, att jag orkade verkligen inte ta på mig kläder, utan ropade till pappa att jag inte ville med till mora ändå, så ja, jag har legat hemma och sovit. Var så fruktansvärt trött igår, och lika idag också, så vet inte vad som har hänt. Kanske är allt spring o så i strömstad som har tagit kål på kroppen.

Iallafall har jag åkt hem till mamma igen. Skulle ju ha varit på fotboll, men de blev inge, orkade inte med det heller. Men tagit kort på lite väskor och smycken har jag gjort, som ni ska få se i nästa inlägg. Kläderna och skorna visar jag sen, för de är fortfarande kvar vid pappa.

Kommer en inlägg snart igen då. peace så länge! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0