Barnvakt sen 7!!!!

Alltså, belive it or not, men jag har varit vaken sen klockan 7 (!) i morse och tagit hand om Freja. Mamma och Roger jobbar samma tider, så då får josse ta hand om lillungen, jajjemen, inte var de jag som valde att skaffa barn, men ta hand om na, de ska jag allt göra.... haha Tur de är fint väder iallafall så man har nånting att hitta på!
Mickis ligger uppe och snarkar också, funderar på att väcka henne snart. Hon drog ut mig igår så kom inte i säng förs vid 2 nångång och de är fan inte bra, helt död i morse! Så ja, hon förtjänar att gå upp nu hon med!

Jag och jejja har iallafall varit ute och hoppat studsmatta än så länge, och ska iväg till nån lekpark så fort mikaela kommer upp, kanske köpa oss varsin glass också, vore ju inte helt fel i finvädret ;D Dock visar mätare bara på 17 grader, men de kan då verkligen inte stämma! hehe

Nej, nu tycker nog lillfjanten jag är tråkig, så ska väl leka med henne igen! Puss så hörs vi lite senare

Just de, har lite bloggtorka nu igen, vet absolut inte vad jag ska skriva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0