Är jag i norge?

Sådär, nu har jag duschat och ätit en riktigt god pizza, så ska berätta lite om de som hänt på den här resan ;)
Åkte ju som sagt hit igår, 6 timmar brevid beja i bil. Säger bara det att jag har varit med om roligare! haha Stannade till i karlstad och åt mat på donken, och kort därefter när vi hade börjar åka får jag ett sms där de står välkommen till norge. Jaha liksom? Detta betyder då att det är mycket dyrare för mig att skicka sms och ringa, jag som skickar mest av oss allihop, men dom andra dom fick inget sånt sms. Tydligen var det bara jag som tog mig till norge på något vis. Haha
iallafall så hamnade vi på nått industriområde med husvagnen igår, fick ju inte åka in på campingen runt 1 på natten direkt.. haha

Idag checkade vi iallafall in runt 12 nångång, efter att vi hade varit vid havet och plockat snäckor. Mest gått runt och kollat och så.

Nu vill dom tydligen lägga sig också, men jag och beja ska springa iväg till lekparken och hoppa lite på dom där mattorna dom har ;) haha

Godnatt, hörs i morgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0