alldeles för seg dag

Åhhh, har verkligen haft världens segaste dag. Mått så förjävla dåligt så de är inte sant. Har iallafall fått varit själv hela dagen nära på, för resten av familjeskaran har varit på fotboll, preciis som vanligt. Lars kom hit och kollade fotboll en vända, så fick lite sällskap! Nu har jag nyss tagit en dusch och ätit nudlar så är redo för skolan i morn ;) haha nejdå, men känns skönt o komma till skolan. Tro de eller ej, men jag är verkligen sugen på att börja plugga riktigt nu, för ska fan inte vara lika slarvig som jag var förra året. Om man verkligen pluggar när man ska och får bra betyg så kommer de bli mycket roligare att gå till skolan tror jag (: höhöhöh

Nu ska jag snart sova, godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0