4-0

Matchen gick bra! Vi vann med 4-0 :D Slapp spela i mitten idag, istället fick jag gå upp på topp?? de funka iallafall bättre än förra gången så...

Snart kommer Cattis hit, så jag kan inte åka till Andreas ikväll. Men han kan jag ju iallafall träffa typ när som helst, Cattis se man ju inte så ofta. Hon har iallafall med sig tacos. Pappa hade nämligen inte handlat så jag fick be henne göra de, dom har ju öppet längre i nås ;) helt otroligt höhö!

Sen har jag haft hela veckan på mig att skriva om två av mina drömyrken också, tror ni jag har gjort det? nej, så de måste jag väl göra i morgon då, skulle väl egentligen kunna börja nu, men vet iinte om jag är för lat för det, hehe

Nu kommer cattis, så ska väl välkomna henne ;)
 Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0