trött och tråkigt, men glad!

ja, rubriken talar för humöret.

Godmorgon förresten! Vaknade för några timmar sen med andreas brevid mig, han fick tydligen brottom ner på byn för och träffa marcus lr vem de va, så nu är jag själv.

Matchen igår gick bra! Vi vann med 5-2 mot grabbarna, sen tömde vi kiosken på godis, burgare och dricka, gottgott! :) Vi hade seriöst världens bästa lag, sjuk synd att de är slut nu :( 

Skulle ju egentligen ha varit till borlänge idag också, men har man igne pengar är de väl ingen idé att dra dit, så jag sitter hemma istället, och ikväll sover jag nog borta :)

försöker få upp en bild som togs på laget igår också, men de är något fel så de funkar inte att lägga in bilder, självklart när jag väl ska göra de ><

Nej, tror nog jag kan lyckas slänga in en uppdatering till idag, tror ni inte? :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0