sjuk, IGEN

Fan va kass ja e, har ju inte skrivit nått på hela dagen, och ändå har jag typ bara luggit inne. Vart inge skola, var sjukt trött i morse, eftersom jag inte sovit en blund ungefär. Sjukt ont överallt, kan vara bra, kan vara dåligt, vet inte än.. De visar sig. 
Gick iallafall upp 20 över 3, halv 4 nångång, sen var jag nyss ute och gick med mamma, freja och simon. Skönt med frisk luft, men lite för kallt kanske, eller just de, de finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Svårt att löpa bra kläder om man inte har några pengar...

Mamma har lovat att färga håret på mig idag äntligen, bara jag lovar att ta hand om freja när hon tränar, så jag lär väl göra de nu.

puiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0