Sitter i skolan

Hejhej! Sitter i skolan och väntar på sista lektionen. Matte... Hade iallafall naturkunskapsprovet nyss, gick väl kanske inge vidare, satt i 10 minuter sen hade jag svarat de jag kunde på alla frågor, så ne, blir nog inge bra resultat om ja ska vara ärlig. ULS provet gick bra iallafall, fick ett VG :)

Efter skolan har jag verkligen lust att bara gå hem och sova, men vet inte om jag ska hem till Andreas? jaja, de går väl bra de också ;)  heh

ja, annars har jag väl inte så mkt att komma med som vanligt, jag och amanda har bestämmt att vi ska fixa en videoblogg snart nån gång, så ni måste helt enkelt kolla in igen och se när den kommer upp! ;)

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0