godmorgon godmorgon!

Kom nyss hem från doktorn. Fick först bara prata, lite svårt för danska, men de gick väl :p Fick iallafall göra blodprov sen, så nu hoppas vi på svar fort, och att det är negativt eller vad man säger. Förresten kom han på att om man var allergisk mot hasselnötter som jag tror ja är, så är de stor risk att man är allergisk mot björkpollen också, men jag har ju inte kännt av nått sånt så.. Jaja, fånt vi se :)

Ska väl ta mig till skolan snart iallafall, börjar kl 10 så de är inte så mkt kvar, bara 45 min ;)  Vi hörs efter!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

jag är allergisk mot gräs, damm och björk ;p

2009-09-23 @ 15:05:40
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0