Goddagens tisdag

Hallo! slutade ganska tidigt idag, halv 2 eller nått tror jag, gottgott Dagen har väl varit lite sådär, har väl en del att fundera kring så de är svårt att koncentrera sig, men de gick. Träffade även Elin, va ju ett tag sedan.

Idag tänkte jag träna lite, eftersom fotbollen är slut lär jag väl hålla igång på egen hand. Så de blir cykeln och styrketräning, sen ikväll blir de Idol och andra avenyn, fyfan va de suger, men måste ändå se åtminstonde början av nån anledning. Sen tror jag väl att Andreas kommer hit, eller om jag ska till han, vi får se :) Skulle ha hunnit med att färga bort min fula utväxt och det bruna underhåret, men de hinns nog ej idag heller. Förresten ska jag väl försöka hinna med att prata med mamma också...

Nej, blir datorn nån timme till sen upp på cykeln, ska slänga in dagens sen, för ja har verkligen ingenting att prata om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0