BLOGG

Nej nu jävlar ska jag härifrån.

Åh jag är så jävla trött på den här familjen så de är sjukt. En lillasyster som är i en sjukt jobbig period, så hon vill verkligen ha ALLT som hon inte får, eller som nån annan vill ha. Vi håller nämligen på och byter rum här hemma. Hugo ska ta över mitt stora rum, och jag ska få hans lilla bara för att jag knappt kommer vara här. Men självklart vill Beja ha de stora rummet, fast hon redan har ett någorlunda stort.
Ja just de, sen kunde hon inte köpa en chokladkaka idag på ica heller, bara för att jag gjorde det och jag hade tydligen sagt att hon gjorde allt som jag gjorde så ja, inte vet jag. Orkar inte med den ungen längre iallafall! :s

Kanske åker till vansbro, om jag får skjuts av pappa, vet inte riktigt om han är så pepp på de men, vi får se om jag lyckas övertala han.
Är ledig i morgon! :D

nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs i morgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0