Draft: Sept. 27, 2009

Haft en sjukt tråkig dag, så egentligen skulle jag inte behöva berätta om den, men ska jag skriva nått så lär de väl bli om de. Var till mofar för han fyllde år. Åt mat, jag fick inge fika eftersom de va mandel i pajen :( buhu, inte sjysst. Jag och amanda var ute och gick en vända i grönalid. Jag förstår mig fortfarande inte på hur folk kan hitta där, de är verkligen hur mycket vägar som helst att hålla koll på, så hade jag inte haft mandis med mig hade jag aldrig hittat hem ;) hah

Gårdagen var däremot bättre. Drog hem till Cattis, vi hyrde två filmer, en skräck och en komedi eller vad man ska kalla de. Tyvärr så var nog skräckfilmen den sämsta jag har sett, kan väl erkänna att jag satt och skakade och jag tittade väl inte hela filmen, men de fanns ingen handling i den, den bara hoppade fram och tillbaka till olika männsikor utan att man fick reda på var dom kom ifrån, så de va lite konstigt. Den va tydligen utsedd till årets rysare, de kan jag INTE hålla med om.. Ja, the signal hette den.
Sen såg vi Yesman, den va bättre. man kanske inte kan kalla den komedi, jag vet inte. Men de var iallafall Jim Carrey i huvudrollen, han brukar väl spela komedi??

De vart lite mycket text nu, så ska sluta skriva. Imorgon är d skola som vanligt och de är vi väl pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0