de blev fotboll

Åkte ner och såg på fotboll ett tag, vet inte om jag skrev det ? Malung vann iaf, jag hatar malung! Nu sitter jag hemma i Duvnäs och ser på hockey med pappa och Hugo. Imorgon blir jag själv hela dagen för Hugo har match i borlänge, så egentligen hade jag väl kunnat stanna hos mamma? Jag har också match i morgon, mot Lima, så nu jävlar ska vi då ta dom iallafall, annars blir jag sur. Och jag hoppas att jag får spela på kanten istället för mittmitt....

Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hittade ett test, man kan kolla hur många ord man kan skriva i minuten, ni får en länk under här.
Annars, trevlig kväll, sov sött :)

http://swedish-speedtest.10-fast-fingers.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0