våran roliga picknick

hejsan hoppsan. Vi är tillbaka efter våran tripp till ängarna på picknick och nu har vi svenska :P
När vi kom dit fick vi leta reda på nånting i skogen som typ passa in på oss själva. Jag som är så finurlig och kreativ hittade ett löv som jag skalade lite fint så det bev runt, sen sa jag att det såg ut som en boll och jag tycker om fotboll ;)  hha tyvärr fick jag ignet pris, förstår inte varför. Jag kom faktiskt på TRE saker, så jag om nån skulle ju ha fått pris, asså amanda och mickis hade ingenting att säga så jag bestämmde ;)

Ja just de, var de nu ja, ska fortsätta analysera min blogg. Dollyblond it is. Lycka till till mig själv ;)
Nu ska jag fortsätta, bara en vecka på mig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0