trötter idag så skippar sista lektionen

hejsan, hur är läget hemma hos er då? Själv sitter jag hos farmor, nyss ätit älgkött, potatis och sås, så nu är jag mätt. Gick hem tidigare idag för pallade inte med matte. Både jag och amanda stack så de kan ju verka lite skumt, men ja vi är väl typ "sjuka" :*

Idag ska jag hem och baka nått, inte sugen på att äta upp allt faktiskt, men bara ha nånting att göra. Så jävla tråkigt att bara sitta vid datorn hela tiden.
Förresten så har jag fått pengar nu. Men fick lämna en hundring till malin direkt så jag är väl inte så rik :(  Men får väl iallafall ha lite kul i helgen då :*  Sen skulle jag få mera pengar i morgon :D Så på lördag blir de borlänge innan vi drar ut på nånting. Undra förresten om de blir föfest i min husvagn?? låter ju jättemysigt verkligen, men har man ingenstans att ta vägen så :s

Nu ska jag fortsätta leta efter en dator. Får köpa själv på avbetalning. Pappa håller aldrig vad han lovar, skulle ju "få" en dator om jag bytte rum med hugo, men de kommer ju ta ca 3 år innan han ha råd med det, för beja måste ju verkligen ha en samtidigt som jag :s 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0