tinitus snart tror jag!

hej
Är hemma hos pappa nu, han sitter brevid och försöker stämma en av gitarrerna, mm just de, PAPPA försöker stämma en gitarr... Behöver jag säga att jag inte tror den kommer vara särskillt stämd?

Ska iallafall fixa mig några varma mackor sen vet ja inte vad jag ska hitta på. Imorgon biti hämtar mamma mig, eller ja, runt 1 kanske. Ska nämligen ta hand om Freja hela veckan eftersom Roger fick lov att jobba extra, och då får jag "lön" för det. Men de blir inte bara den här veckan, utan får väl göra lika veckan efter också, sen får jag pengar. Så jävla skönt. Antar att dom inte kommer vara sparade särsklit länge, även fast jag skulle behöva spara tills övik. Skulle ju dit med sandra och se på hockey och shoppa, men tror inte jag kommer ha råd med tågresan :/ Vi får se, hoppas iallafall jag får ihop nån tusenlapp.

Nu ska jag fixa mackorna. GÖtt ;)

nattinatti på er om jag inte skulle återkomma :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0