sammanfattning av kvällen! :)

God morgon. Sovit gott? INTE JAG.  Typ varit upptryckt mot väggen för elin putar med röven så in i hellvete. Sen vaknar hon och säger att HON har ont överallt.. haha Ja, de får väl gå fö en natt ;)
Gårdagen spenderades iallafall mest i vansbro. När cattis och elin kom så lagade vi mat lite fort sen åkte vi till Andreas. han sa inte så mycket utan spelade mest nått jävla spel. Men när vi tjejer tänkte dra ut så följde han med. Åkte väl tusen varv på byn med Kristian som tydligen är släkt med mig ;) vet fortfarande inte hur :p Sen upp till macz en vända. När vi tröttna, vilket vi gjorde fort, så kom pappsen och hämta oss. Hem och såg en läskig film, men jag var mest sur, så jag brydde mig inte direkt om att kolla :s

Nu är dom hemma och jag vet inte vad jag ska hitta på. Hoppa in i duschen iallafall innnan nått annat. Vi är ju lediga i morgon, gött det ;) Fast ännu skönare för dom som har höstlov nu :s

Nej, ska kolla igenom bdb eller nått, sen blir de duschen (y)


pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0