sammanfattning av en rolig kväll

Sådär, äntligen hemma, fast gårdagen hade gärna fått fortsätta ett tag till, hade verklig sjukt roligt, tills jag blev lämnad kvar själv på byn. Amanda gick hem, malin gick hem, och mickis och ida försvann dom också, och andreas, så det blev en promenad hem för mig. Men smart som jag var gick jag hem till Ida, och där satt hon, mickis och filip. Men sen drog filip hem och vi andra la oss och prata igenom kvällen. Saknar verkligen gamla tiderna när vi alltid umgicks. Vi får hoppas att de blir som vi hade tänkt oss till haloween iaf :D

Nu ligger jag i soffan med filt och idol repriserna på tvn, senare ska jag väl till andreas, annars inga planer. Vi hörs mer senare :*

P.s de kommer bilder när jag får tag på min kamera, vet nämligen inte vart den är...

Kommentarer
Postat av: andreas

din kamera ligger hemma hos mig:) <33

2009-10-04 @ 17:32:50
Postat av: amanda

det var skitkul! :D <3

2009-10-04 @ 19:34:10
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: josse

just ja :) <33

2009-10-04 @ 21:25:43
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0