nej nu har jag ingen rubrik

Godmorgon, vaken sen långt tillbaka här, iallafall nån timme.
Idag har mamma iallafall hämtat mig, så sitter hos henne nu, käkat världen godaste frukost, smoothie och toast, och nu ska jag bara vänta på att klockan blir 5, då blir de bandy med tjejerna igen ;) Sedan ska vi väl förbereda våran kväll med antingen hemgjord pizza, eller tacos, de beror på dom andra, antagligen mkt billigare med pizza än tacos så :P Vi bosätter oss iallafall i husvagnen om jag inte sagt de :P
haha just de, då lär jag ha in tvn igen, gick ju inge vidare förra gången. Jag har helt bombsäker på att den skulle gå in genom dörren, men de gjorde den inte, men vi skulle verkligen ha in den, så vi kom på den smarta idéen att trycka in den genom fönstret. Fick in den tillslut, men mitt finger fick lida, fastnade mellan tvn, och fönstret :s
(de lite komiska  var att vi glömde bort att kolla på film, så vi tog in den i onödan, och fick ju även lov att ta ut den och då fastna jag igen xD)

Ne nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Ha de fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0