min partynight blev homenight

hejsan. Kvällen blir ju som sagt inte som jag hade tänkt mig från början. Skulle ju ha varit ut med tjejerna, men pengarna räckte inte till. Sitter iallafall hemma hos amanda nu. Vi ska ha "lan" eller vad ni vill kalla det. facebook/bdb och för dom, kamratlan. Tror iallafall vi blir bjudna på tacos senare, de blir gott de, sen ska vi väl vräka i oss lite chips och liknande.

Idag vaknade jag iallafall vid 10 över 1. Som jag skrev till sandra igår, jag är beroende av lite sömn ;) haha
Fick iallafall lov att städa husvagnen sen i onsdags och ja, de tog ett tag. Sen vart de iallafall lite mat och sen ner på byn med sandra och köpte gott. Nu har vi kommit till amand som sagt, och har redan hunnit med att färga hennes hår. Lika snygg som vanligt blev hon, eller ok, kanske lite snyggare till och med ;)

Vet inte vad jag ska hitta på nu faktiskt, kanske också borde skaffa mig en kamrat? Dom verkar ha jävligt kul med alla idioter... ?

ha en skön kväll alla som sitter hemma, resten som är ute och festar kan bara ta sig!
puss


sist vi hade hemmakväll slockna jag väldigt fort! känns som de kan bli lika ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0