Min läskiga dröm

Inatt drömde jag en äcklig dröm, eller läskig kanske man ska säga. Men som vanligt går inte mina drömmar riktigt ihop, så de är svårt att förklara. De handla iallafall om att de brann på den här klubben PILOT som kissie alltid pratar om nu för tiden, jag hade försökt komma in där, men de gick ju inte. Så jag stod bara utanför och väntade på filip och nån mer, för han hade tydligen lyckats ta sig in :s Sen va den nån konstig tjej som sprang förbi och kastade in nån slags bomb så hela stället tog eld. sen helt plötsligt var det vårat hus de brann i? Och pappa, hugo och elvira var där inne. Det jag kommer ihåg mest från drömmen är en bild där elvira försöker slå sönder fönstret men lyckas inte. Jaja, som sagt var den rörig, men de va skitjobbigt att vakna för dom lyckades inte komma ut ur huset...

Jahapp, idag är de lördag och jag ska ut med mickis, malin och ida. Hoppas de blir kul. Hade ju 95% på dedär man kan kolla på facebook, alltså hur mycket tur man har, så hoppas kvällen slutar bra ;)

Nej, tror inte jag kommer skriva mer idag, så vi säger såhär, ha en trevlig lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0