min kära cattis på besök ;)

tjenna! Cattis och jag känner oss lite som datanördar nu, för jag sitter vid stationära, och cattis sitter med bärbara brevid. Vi ska snart ta oss ner på byn tror jag, kanske äta en pizza innan, men iallafall träffa luise. Hon skulle tydligen ha fest i stugan :)

idag har vi flyttat ut mina grejer ur mitt rum, och stoppat in de i det lilla som tidigare var hugos. Kommer knappast få in allt utan att göra högar, så jag får väl göra mig av med rätt mycket :/ Vi får väl se vad som behålls och inte, ni ska väl få en bild förr eller senare, har nämligen några, men dom finns på bärbara ;)

Nej, kollar väl igenom facebook nu sen får de bli pizza, jag e fan hungrig :s

Trevlig lördag gott folk! ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

jajjemen :D

2009-10-10 @ 23:45:34
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0