min dag har varit dålig

Alltså, de här har nog varit mitt livs sämta dag. Ända pluset är att jag har gått en vända runt byn med Luise, och båda har pratat av oss lite. Skitskönt, får göras om :)
Ja, sen minus resten som sagt. Tänker inte sriva vad som är så jävla dåligt, men dåligt är de iallafall.

Jaja, slitsam dag i skolan som amanda skrev, haha eller inte. Men iallafall, är så sjsukt trött, så mina ögon ramlar typ ihop, sen är jag sjukt blek också? :o kanske håller på att bli sjuk? kan vara så, får väl se vad som väntar mig.
Kom väl hem och fick hjälpa mamma med veden, resulterar ju i pengar, så de gjorde inte så mkt. Nu ska jag leta reda på nån nice dräkt eller vad man kallar de till halloween ;)  får väl se vad jag har råd med ;) hahah

Nu ska jag väl fortsätta min skitdag på något vis, blir väl dator, tv, mat och dusch ungefär som vanligt gissar jag.

puss på er.

btw hade jag ju bara 8 % lucky på fb, så de är inte så konstigt att allt suger liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0