lördagkvällen

Man ska väl känna sig besviken ibland också...

Ja ni, livet är inte alltid lätt, för när de suger så suger de verkligen jävligt mycket. Men ska väl tydligen inte bry mig..

Det var väl inte sådär jättekul igår, eller alltså, hade ju trevligt sällskap såklart med amanda och cattis, men hos luise va de inge drag, hon själv hann vi inte ens prata med för hon låg och spydde... Då gick vi till andreas en vända, han var väl inte särskilt pratglad, så vi gick hem. Jag och cattis låt och pratade lite, sen släckte vi. Jag tror fan inte jag har sovit påhela natten, vart väl precis som jag trodde.
Sen måste jag även stanna här inatt, måste vara barnvakt till Freja i morgon bitti. Förresten vill jag inte till Duvnäs iallafall. Vi får se vart jag tar vägen under lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0